fredag 18 maj 2007

Testing

Nu måste jag ju bara prova att länka lite :-D Om man trycker här så ska man allts (om jag fattat rätt vill säga) komma till Ikeas hemsida. Hoppas det fungerar :-D

Har scrappat lite idag, en till scapträskets utmaning och en som jag kan visa så fort jag kan ta kort på den.. Så skönt, trodde verkligen inte att det skulle bli nått, mest att jag bara skulle sitta och stirra på alla papper, klia mig lite i huvudet och lägga tillbaka allt igen men neeej då. Jag gjorde :-D

Ska på mässa imorgon i gävle, min fösta scrapmässa *hoppar och skuttar*
Men jag har dock inte mer än 300kr att göra av med :-( (Tur att det är en liten mässa då)
Men det ska bli så skönt att komma iväg lite och bara vara jag för en stund, mitt lilla yrväder här hemma lämnar inte mycket tid för mig till annat ;-)

Inga kommentarer: