fredag 21 december 2007

Litet album...






Gjore ett litet album till min gamla jobbis som ska flytta om en vecka. Hon fick den förra helgen då vi var ute och firade lite. Inget avancerat då jag bara hade 3 dagar på mig.. lägger inte upp alla sidor heller, dels för att jag inte är nöjd med alla och dels för jag bara inte orkar ;-) Hon vart mycket glad iaf.. Det är vi tjejer som vart närmast som gått ihop och knäppt lite kort med varsin skylt där vi skrivit nått vi kommer sakna med henne.. plus en massa andra kort. Riktigt kul hade vi när vi fota oxå :-) En liten häsling om att vi hoppas dom får det bra och att vi finns kvar helt enkelt.

4 kommentarer:

LadyDi sa...

Wow, vilket fint album och vilket minne att ha kvar för henne.

bitte71 sa...

Åh, så fint det var!! sitter själv och tragglar med två minialbum som ska bli julklappar till svärföräldrarna och min mamma - känns lite sådär halvtrist att göra saker för att man måste (eller, jag MÅSTE ju inte, men jag vill ändå att de skulle få varsitt album).
Kram!

Minimalla sa...

Vad fint och vilken kul idé! Jag kan tänka mig att din kompis blev jätteglad.

God Jul!

Anonym sa...

Wow vilken schysst present, riktigt fin!