tisdag 18 mars 2008

Idag har vi...

..beundrat Hampusens dagiskonst. Ser direkt att det här med pyssel är nått för honom! Eller? Han hade vart med och valt fjädrar iaf sa dagispesonalen som för övrigt är rejält imponerade över hur mycket min son kan äta. Vissa dagar funderar man hur mycket som kan rymmas i den lilla magen då han nästan äter mer än mig. Men för att återgå till hans konst så har han en stolt mamma!
Ett riktigt snöväder har det vart idag så när jag hämtat H från dagis så var det tjockt med snö. kul å skotta tyckte H, bygga snögubbe jublade mamma!
Dags för mellis, favvo målet på hela dagen! En riktig liten busunge var det som kom och slog sig ner i stolen. Han kände nog för att diskutera dagen men tyvärr var det en omöjlig dikution för mamma att vara med i då jag fattade noll! Så här lät hans lilla monolog - Bajsbajs, pippis HAHAHAHAHAHHAHAHAHA *mycket långt och överdramatiskt skratt*, koko, PAPPPA!PAPPPA!PAPPA! HAHAHAHAHAHAHA *ännu ett långt dramatiskt skratt*. Och så här fortsatte det, nog för att jag vet vad orden betyder men just det där skrattet emellan gjorde att det verkligen lät som han försökte berätta någonting som hänt mer än bara rabbla ord..
Mamma, som tränat imorse och då får massor av energi, tyckte att det kändes tråkigt att bara vara hemma så vi åkte ner till biblioteket. Hampus som vanligtvis tycker att böcker är något av det roligaste just nu var intresserad av allt annat än böcker väl inne på biblioteket. Mycket roligare att klättra på allt! Och utanför fönstret stod ju en traktor!

Allt som allt har vi haft en helt fantastisk dag och jag älskar min lille H! All I need to say...
Ha de Gött!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.