måndag 30 juni 2008

En dag av absolut ingenting var vad som behövdes idag!
Smällen av mycket jobb kommer efter så idag är jag helt färdig, även fast jag vart å jobbat några timmar idag oxå... Och min lilla älskling känner ju av mitt humör på en gång så när jag är trött är han gnällig. Helt otroligt det där att han känner på en gång hur jag mår och att det påverkar hans dagshumör så mycket som det gör och alltid har gjort. En liten spegel av mamma helt enkelt.
Imorgon är det Guitar Hero på O´Learys. Skulle vara kul att gå å prova lite men vi får se...

Som jag har skrivit tidigare så har jag mycket att tänka på nu och det är pga att jag och sambon kommit överrens om att vi ska separera. För alla er som genast tänker tanken att skriva jag beklagar eller liknande i en liten kommentar, lämna den tanken för jag mår bättre än på länge! Det känns verkligen att jag tagit rätt beslut och det är är vad jag vill och behöver. Men sonen då? Är det många som undrar, vad vill och behöver han? Jag anser att han också kommer må bättre med två föräldrar som kan gå vidare i livet och må bra istället för att försöka hålla ihop det, knakigt och dant, bara för hans skull. Det är absolut inget bråk mellan oss och vi har lovat varandra att sonen står först i alla lägen och att vi ska hålla så naturlig kontakt som möjligt.
Så allt känns toppen men det jobbiga är att det är mycket att ordna för att kunna flytta isär.. men det löser sig och vi stressar inte utan det fungerar bra att bo ihop så vi kör på det ett tag till :-)

2 kommentarer:

annika5064 sa...

Har ju undrat var du har varit, men nu förstår jag...skönt att ni löst det som vänner; det är för trist när vuxna människor inte kan klara av det när det finns barn med i bilden.

Jag önskar dig en skön sommar med massor av roligt också! Kram
Annika

Unknown sa...

Förstår att du haft mycket att fundera över senaste tiden. Skönt att du har det bra.

Kul att "se" dig igen, ser fram emot lite snygga layouter här snart :)

Ha en bra sommar!