onsdag 28 november 2007

Slut på utmaningsresan för min del...

Jag lyckades vara med på 9 av tio utmaningar iaf.. den sista visste jag inte alls vad jag skulle göra med så jag skippade den, lär väl tappa några placeringar men så bra låg jag inte till så det spelar nån roll... här är iaf dom 9 jag gjorde. Vissa nöjd med andra skulle jag kunna skrota men men.. Den sist gjorda först :-D
Valfri Lo.
Använd något utstansat (hjärnana i "blommorna")
Gör din egen rubrik
Använd något tygit
Liften

Använd något från hushållet som inte är scraprelaterat (sugrör och drinkpinne)


Använd något i metallic eller metallicfärg (silverband)
Öhhh.. kommer faktiskt inte ihåg vad utmaningen var...
Använd ett beskuret foto

Jaa.. det var alla... får se till helgen vilken den slutgiltiga placeringen vart!
Tack för titten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mycket fina LO du gjorde till utmaningen. men att du int ekom högre på lsitan avr kosntigt.
jag tror den näst sista LO var någe med utvecklig?? jag är inte ens med på resan men jag tror det var någe med utveckling/utvecklas..

fina iaf...
//Tjej 83

Anonym sa...

guud va du är duktig=) såå fina så fina=)