onsdag 16 januari 2008

Award!

Kikade in i Carinas blogg och såg där att jag fått en liten utmärkelse *hoppar, skuttar och dansar av glädje* vilket betyder såå mycket då hon är en riktig inspirationskälla för mig!


"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Så dom tjejerna jag vill skicka vidare till är:

Anna B, Fialia, Fiffi, JennyS, Mikaela , WebbmosterHelene, Badanka, Augusti73, Pylle, och Claudia79 som allihopa ger MYCKET inspiration i många härliga stilar! Och självklart finns det många till som skulle kunna stå med på listan :-)


4 kommentarer:

Lotta sa...

Ser att du redan har fått en award, men du får en av mig åxå.....Du är en stor inspirationskälla för mig....Så kika i min blogg.....

Anonym sa...

Tack snälla snälla, du anar inte vad glad jag blir för dina ord.

Kramar
Jenny

Anna/Augusti_73 sa...

Tack snälla rara! *GLAD*
Kramar, och önskan om en mysig helg!
/A

AnnaB sa...

Hej och tusen tack!!! :) Jättegulligt av dig!