torsdag 17 juli 2008

Hål i sice med falugruva i ryggen!

Mitt i spöregnet igår kväll tyckte jag att det var dags att trampa hem till Lotta, kom fram blöt som en hund och visade stolt upp min nya leksaksgroda, eller jaa, nya och nya.. har haft den några månader men inte fått igång den förrens nu ;-) Som är min nya favorit. Kopplar den till telefonen så är det en högtalare så alla andra oxå kan lyssna på min braiga musik... Dessutom blinkar den i takt, cooolt! ;-)
Efter en riktigt rolig utekväll vaknar jagg upp på Lottas soffa med värk i ryggen utan dess like, mitt lilla sår på ryggen känns som det ska vara lika stort och lika djupt som Falugruva! Men ingen ide att klaga då Lotta iaf slår mig med en stukad fot ;-)
Tog mig friheten att rota på en handuk för att kunna duscha sen var man fit for fight igen.
Nu vill jag mest bara hitta på nån bra film och slappa heeeela kvällen.
Ha De Gött!

Inga kommentarer: