måndag 7 juli 2008

Morgontrött var namnet!

Vaknade imorse och insåg att det är nog inte så ofta jag har en ordentlig djupsömn om nätterna som jag tror. Och då insåg jag inte det på det utvilade, harmoniska viset jag hade önskat utan mer som en seriebubbla där sängen var himlen och att kliva upp var döden! Hade tydligen stängt av klockan som skulle ringa i tid för mig att hinna upp och ordna lite småsaker innan min dejt med Sandra. Med tunga fötter och grusigare ögon än någonsin fumlade jag reda på morgonrocken och masade mig in till sonen som var riktigt arg vid den här tidpukten. Efter en dusch så var människan i mig vaken igen men inte vaken nog för att komma ihåg att dricka kaffe ;-) varför ska det vara så? Varför ska man vara tröttare när man sovit bra? Grr...

Satte precis på filmen Kogänget åt sonen, gick till hallen och plockade upp lite och kom på mig själv med att kunna texten till introlåten i filmen. "ut i ett land där en man är sträv som kaktus..." Hmm..

Dagens bästa:

(Dra fram typ 20sek då det är nå skit i början på filmen)

Inga kommentarer: