måndag 18 februari 2008

Bara en vanlig dag

Pub. på swe :-)

Har fått hela helgen för mig själv och har knappt varit hemma och såhär underbart välomhändertaget hem möttes jag av i söndags em.
Disk i massor, verkligen hela bänken var full plus att det stod kvar mat på bordet

Lite nya fläckar i soffan
H rum= kaos plus att han ännu ej fått upp rullgardinen
Sopkorgen för blöjor har inte ens nån påse i (tilläggas ska att H vart kass i magen hela helgen)

Och det bästa är att jag är så sjukt nöjd efter helgen så det gör mig absolut ingenting att börja röja efter min icke så husliga Christer!
Tack Christine för en grym helg!

3 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Snygg LO! Gillar fotografierna.
Vad skönt att ha en slapparhelg!
Det behöver man verkligen ibland...eller, ja...ganska ofta...;-)

Ha det bra!

Anonym sa...

Nä nu jäklar!! :-o Ta mannen i örat tycker jag!!! *fniss*

Lotta sa...

Skönt att få ha en helg så för sig själv och bara tänka på sig själv....hade önskat jag kunde få det nån gång.....Fast då hade jag nog blivit lite putt på sambon om det hade sett ut så här hemma...:)