måndag 11 februari 2008

Gjord till scraputmaningen

10 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnygg! Måste testa att stämpla med bubbel, blir döläckert :-)

Unknown sa...

Så fin!!! Grattis till publiceringen :)

Anonym sa...

Ursöt!

Angelika sa...

Å vilken superfin LO!!!
Gillar stämplingen, så snyggt! Måste testa det nån dag...:-)

Lotta sa...

Jättefin, grattis till publiceringen.

Hanna sa...

Gillar denna mycket!

fraise sa...

Söt LO! :-) Och grattis till publiceringen!

Karoline Sigoldson sa...

Jättefin! Ugglorna är så söta...
Och blommorna är jättefina!!!
:-)

bitte71 sa...

Åh, jag såg den på scraputmaningen: gillar allt du gör och denna är inget undantag! Stämpla med bubbelplast är ju så snyggt! Du, jag måste fråga: i vilken affär köpte du de där virkade blommorna? Jag vet att du skrivit det ngnstans, men jag kommer inte ihåg nu... Visserligen skulle jag ju kunna virka själv, men det tar ju lite tid och jag vill ha såna med en gång ju *fniss*
Kram!

Anna/Augusti_73 sa...

Jättefin! Gillar färgkombon, och de där virkade blommorna är supersöta.