onsdag 20 februari 2008

Napp och snutte

Skickade in denna till veckans skiss förra veckan och vart idag "veckans val". Alltid nice...
Bokstäverna som jag använt här (velvet) är ingen höjdare, riktigt dåligt klister på dom men snygga är dom ;-)

Sen måste jag bara få dela med mig av en liten händelse i förrgår.
Jag satt på toa, riktigt nöjd över att Hampus inte stog å klängde brevid och ville sitta i knät. Sen hörde jag utifrån nått som lät fruktansvärt likt Hampus lilla leksaksgräsklippare, efter ca ½ min så kopplade jag att det faktiskt var den.. sprang ut (eller, hoppade eftersom jag inte riktigt fått på mig byxorna än) och på mitt ute på vägen knatade Hampus omkring. Usch! Tänk om nått hänt...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så snygg! Förstår att den blev veckans val! : )

Jenny sa...

Jättefin! O Grattis till veckans val!

Anna/Augusti_73 sa...

Oj! Förstår att du fick hjärtat i halsgropen.

Jag gillar de här blommorna du använt på dina sista LOs. Är det Prima?
Ha en bra dag!

/A

Hanna sa...

Jättesnygg LO!
Och tusen tack för paketet som kom till mej idag - massor av fina saker!! Vilket generöst sätt att fira 1-årsjubileum!

fraise sa...

Ååh- vad jag gillar dina foton. De är alltid så bra. *avis* Men nu har jag en ny kamera så vi får se om jag lyckas bättre nu? :-)

fialoppan sa...

Superfin lo!