torsdag 14 februari 2008

Publicerad på Swe...

Wii, såg att jag blivit publicerad på swe igår. Utmaning att använda overlays.

När jag kom hem från jobbet igår så vaknade en yrslig liten grabb som oxå hade feber så nu har vi någa dagar innen igen... snacka om att allt har kommit på en gång!
Han har inte vaknat än och jag har varit uppe och duschat, ätit frukost och dricker nu kaffe framför datorn i lugnan ro. Ahhh, så skönt att kunna ha en mrgon för sig själv ibland.

Våran dator har blivit helkosnstig, skärmen blir alldelses grön och rosarandig efter några minuter och jag fattar inte vad det beror på. Vi har viruskollat den två ggr och den hittar inget så vad är det då?

Ha en bra dag!
(Moster, jag har bytt mailadress så om du har skickat nått så har jag inte fått det sofie.norberg@gmail.com är det som gäller nu)

9 kommentarer:

Pylle sa...

jag älskar den såå underbar, kanske blir en lift om jag får??
Grattis till publiceringen.
// Elin

bitte71 sa...

Helt underbar! Och tack för svaret ang blommorna, får ta en tur i heminredningsbutikerna i stan då:-D
Grattis till publiceringen!

Anonym sa...

du gör så fina LO.

om du har en Tv, stereo eller mobil i närheten av datorn så blir den störd av det och tillslut blir skrämen grön o alla färger o sen slutar den fungera.
så ta bort allt, så de är nån meter ifårn eller mer, så hopaps vi på att den inte ska bli mer "sjuk"

Lotta sa...

Grattis till publiceringen, förstår att dom ville visa upp denna. Den är ju helt tok-underbar:)

Anonym sa...

hejk gumman, helt uuuuunderbar LO!!!! nu är jag inte nååå bra på datorer men så vart min skärm förut en gång minns jag å då har jag för mig att det var nått som slutade på "kortet" som det var fel på, nätverkskortet eller någonting sådant :-D men som du ser så är jag sämst på datorer ;-)

Anonym sa...

Åh så snygg! Som alltid! : ) Grattis till publiceringen!

Anonym sa...

Älskar dina scrapgrejer, önskar jag hade sånt sinne... Hoppas grodan har kryat på sig! Kram

Erica sa...

Åh, så underbar!

Anonym sa...

Vilken liten sötnos!