torsdag 20 september 2007

Inte bara hus...

.. också en stooor trädgård! Helt underbar.. jag har redan hittat min favorit plats på gården :-D Sittandes på balkongräcket, mysigt värre.. dessutom ser man ner till sjön :-D




Jag och grodan har vart i huset idag och pillat lite i vardagsrummet. Det är bara Hampus rum kvar att måla sen är det klart (*harkel* Blir man nånsin klar med ett hus??) invändigt. Vardagsrummet har fått in lite nya möbler som vi var på IKEA och handlade i förrgår... så vi var där idag och satte upp lite gardiner och blommor i fönstren bara för att få lite mer känsla om hur vi (jag) vill ha resten.. Åhh det kommer bli hur bra som hellst! Men det är väl så när man flyttar, jag kommer ihåg att jag tyckte vi hade de så j*a snyggt i lägenheten när vi flyttade hit oxå men njaaaa det tycker jag väl inte längre skulle man kunna säga. Kan hända att det är för alla miljarder grejer/leksaker som ligger överallt men ändå... Vi ska börja flytta i helgen. Som det ser ut nu så flyttar vi bara det vi behöver för att bo, resten får bli nån annan dag men man vet ju aldrig om allt får åka med när man ändå håller på.


8 kommentarer:

~Nancy~ sa...

I wish I could read your whole post.. hehe.. but I love the pictures!!!! XOXO

Anonym sa...

Åh, vilken härlig stor trädgård! Vi letar vidare efter vårt drömhus! Lycka till! Kram
Annika/annika5064

Anonym sa...

Grattis till huset, det ser alldeles underbart ut och vilken trädgård!!!
Men, precis som du misstänkte så kan jag intyga att man aldrig blir "färdig" med ett hus :)
Fast ni ser ut att ha lite bättre grundförutsättningar än vi hade när vi köpte vårt renoveringsprojekt :) Lycka till med flytten.
/Anna

Anonym sa...

visst är de skoj med eget hus o stor trädgård.. mysigt att ni ser en sjö med, vi ser skogen hmm. haha. nee du man blir aldrig klar, när man tror man är klar o nöjd med allt så får man andra tankar o idéer o börjar om igen haha,,
lycka til iaf.. skoj..
//tjej 83

Malin sa...

Underbar trädgård!!
Blir det scraprum nu oxå eller ;)
KramKram!!

Erica sa...

Grattis till huset! Det ser underbart ut!

Anonym sa...

Heej!
Shit vilket hus!!! Å trädgården. Ja jag säger då det! Du är verkligen sååå vuxen nu :)
Och stugan där jag ska få "bo"! Vi måste planera in en helg snart nu, jag är så nyfiken!
Kram på dig!

Lotta sa...

Grattis till huset, underbart va?

Så vill jag att du ska kolla i min blogg, för du har blivit "taggad" av mig!