torsdag 6 september 2007

Torsdag

Hihi.. publicerad på Swe igen :-D Lika roligt varje gång!!

När jag satt och gjorde den här lo:en så insåg jag mot slutet att jag använt samma kort på 10 månaders lo:en *hmm* Så jag gick in i datorn och kollade och han är 11mån på bilden.. måste haft lite hjärnsläpp innan.. jaja, jag får väl göra om 10månaders lo:en helt enkelt!



Just nu:
*Beroende av Heidi Swapps Damasker
*Vill ha massor av mesh
*Overlays i massor tack!
*Rubons- JAAA!!
Detta är några saker som syns på typ alla min lo:er just nu känns det som!

Tack för titten!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det börjar bli en trevlig vana att se dina alster på swescrapbook :)
Och så mycket annat fint du har hunnit med sen jag var här sist.
/Anna

Anonym sa...

Grattis - IGEN;-) Vad snygg den var - gillar massor!:-)

Anna/Augusti_73 sa...

Visst är det lustigt det där, jag är precis likadan, men det är väl som allt annat, att man har sina "perioder". Och sen kommer nåt nytt och då vill man ha det nya på alla LOs.

Jättefin LO, grattis till publiceringen!

Anonym sa...

Tack för taggningen! Jag har kollat runt i din blogg och du gör grymt mycket snyggt. Har lagt till dig i mina bloglines så att jag kan hålla koll på när du gör nytt.

Kram!

Malin sa...

Superfin LO, gillar verkligen färkombinationerna:)
Å ja jag vet man blir lätt beroende av damaskerna:D