lördag 1 september 2007

1års kalas idag...

som sagt så blir det kalas idag då da. Mycket folk är det som kommer oxå... får se om jag få några bra bilder att lägga upp här sen.
Usch då, det är lite att göra bara. Ska göra tårtor, måste iväg och handla, duka iordning och få allt att se "kalasigt" ut och tyvärr är det ju typ inget man kan börja med nu. Min kära sambo har inte kommit hem än heller, han skulle ut och ta 1(!!!) öl igår och när jag vaknade imorse var sängen fortfarande väldigt tom brevid mig... börjar få lite små nojja att han ligger nerslagen i nått dike nånstans *inte tänka så!!!*
Nej jag få göra nå vettigt istället... typ prata vädret :-D 1grad var det när jag klev upp imose, VA ÄR DET SOM HÄNDER?? Fan 1sep förra året var det fortfarande typ 20-25grader!

Lägger in en ny lo oxå. Gjorde den till fl´s utmaning. Man skulle bara använda cs. Sen så insåg jag alldeles försent (när den var klar) att ett annat krav var att den skulle ha 2 foton så det blitte ingen utmaning för mig den här gången men rolig var den att göra iaf!


Tack för titten!

4 kommentarer:

Ann Parknert sa...

Åh va fin! Och vilken bra idé att scrappa skorna... Jag har sparat alla lillans skor de första åren för att jag tänkte sätta upp på en hylla, men det blev aldrig av. Detta är ju mkt smartare! :-D

SasSa sa...

Tycker den var jättefin! Ska försökta göra ett bidrag jag med men känner att det blir svårt utan mönstrat. Du visar ju att det verkligen blir snyggt!
Tack för inspirationen!
Kram SasSa

Anonym sa...

Åh, vad synd att du inte kan ha med den i utmaningen, den är ju jättefin! Kul att se att det kan bli fint utan mönstrat papper :-)

Anonym sa...

Åh- tycker du har fått till det suveränt bra med färgerna i LOn! Lovely! :-)