fredag 31 augusti 2007

Vill gå NU!

Nu ska vi snart till min farmor och fika lite. Tanta fyller 74år *hurra hurra hurra*. Men hur ska man nånsin kunna gå ner i vikt när det finns så mycket gott och när man alltid bjuds på kalas?? Aja.. sitter bara och väntar på att Hampus ska vakna så ska vi gå. Och i brist på annat så här i min väntan så lägger jag väl ut en ny lo :-D
Jag hade kunnat skriva hur långt och mycket som hellst till den här så det var jätte svårt att dra ner det till det lilla det blev... Hmm, om jag hade skrivit det på datorn så hade det fått plats mycket mer kom jag på nu. Attans, jag får tänkta på det till nästa gång. Här är den iaf, risa och rosa gärna.


Tack för titten!

7 kommentarer:

Lotta sa...

Jättehärlig LO, gillar den blåa färgen. Och ramen runt kortet gillar jag åxå.

Hanna-B sa...

Tycker ALLA dina senaste alster är helt underbara!!

Örnen sa...

Underbar LO!!!

Jenny sa...

Snyggt! Gillar den här massor!!

Anonym sa...

Jättefin, gillar rubriken starkt.

Erica sa...

JÖsses, hur många nya snygga LOs som helst! Du är en av mina stora inspiriatörer!!!

SasSa sa...

Så fina Lo:s du gööör människa!!!
Älskar denna, allt det blåa, damasken, fotot, ja allt eg!
Måste nog försöka hitta mesh, det ser så läckert ut. Var hittade du det???
Kram SasSa