onsdag 22 augusti 2007

Onsdag

Idag har jag vart hos tandläkaren för en vanlig undersökning. Brukar inte vara så förtjust i att gå dit men tandhygeinisten som jag har haft dom senaste gångerna är så j*a trevlig så man märker knappt att man är där :-D Billigt vart det oxå.. dom har nu fått för sig att åldersgruppen 20-24 år oftast inte har så mycket pengar (så snat, så sant!) så undersökningen var gratis :-D
Sånt tycker vi om!!! Sen så har jag vart på AMS och skrivit in mig *suck*, jag tycker verkligen inte om det där stället men jag måste vara inskriven när Hampus fyller 1år annars så förlorar jag SGI-föräldrarpenningen. Men det är skönt att ha det gjort iaf. Kom ett litet paket på posten idag.. min vinst från Skaparlusten.


Å så några blommor som jag fick när jag fyllde år :-D Tack alla!
Nu ska jag nog sätta mig och scrappa lite...
Tack för titten!

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, så kul att få ett pris! Tack för svaret, förresten, om filtbanden. Får nog göra en beställning på skaparlusten snart ;-)