torsdag 16 augusti 2007

En vacker dag på stranden

Det slog mig idag att Gud vad jag älskar att vara mamma. Att få lära känna den här lilla killen bättre och bättre för varje dag, älska och ta hand om honom är det absolut bästa jag nånsin har gjort! Vissa dagar känns det som att jag inte har en aning om hur man gör men andra dagar känns det som jag har gjort det hela livet.
Att få gå in till grodan varje morgon och se hans ansikte lysa upp när man kommer, att få ha varit hemma då han började krypa, sa första ordet, tog första steget. Alltid varit där när han haft ont för att ge tröst. Det är verkligen helt obeskrivligt och jag känner nu att jag vill inte börja jobba! Jag vill vara hemma och fortsätta se Hampus utveckling. Börjar bli nervös att man ska få hör av dagispersonal att han lärt sig nått nytt eller så. VILL INTE!!! Och tänk att han fyller 1år snart. 1ÅR!!! Hallå, vart tar tiden vägen?? Nu står det väll inte på så kommer han hem med moppemuch och bas röst - Tjena morsan... haha, nej nu ska jag väl kanske inte överdriva ;-)

Stannar här och nu istället och lägger ut en ny Lo. Gjord efter skiss #41 på Pencillines. Höll den väldigt enkel då jag tyckte skissen i sig räckte! Men min fluid chalk har blivit helt knäpp! Det går inte att chalka fotokanterna. När färgen torkade så blev det grått inte svart *skummt* Nån som vet vad det är? Det har då inte blivit så förrut, då har det minsann blivit svart... Jag har cencurerat lite på datorn, som jag skrev igår.. men vet aldrig!


Tack för titten!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken läcker LO! Kul med lite annorlunda upplägg. Gillar det enkla och regelbundna, super!

Claudia79 sa...

JätteJättefin LO!! JAg gillar upplägget kanonmycket.

Hanna-B sa...

Kanonfin LO!!

Caroline... sa...

Underbar!! Härligt upplägg på LO.
Hoppas det är ok att jag länkar till dig på min blogg?!
Kram Mizty

Anonym sa...

Wow, snygg. Gillar det där raka symetriska. Liftvarning!!

Erica sa...

Åh, vilken superhärlig LO! Gillar den jättemycket och har haft planer på en liknande. Återkommer när det är dags :-)
Kram!

fialoppan sa...

Jättefin sida! Gillar verkligen upplägget!

Malin sa...

Snygg LO :)!!
Å ja jag vet hur det kändes strax innan jag skulle börja jobba, men
man lär sig släppa taget å man uppskattar jättemycket att få höra allt nytt de lär sig på förskolan :)
*kram*

Anonym sa...

Var ett tag sen jag var in o kikade här ser jag. Mycket snyggt att titta på fanns det ;-)
Du får enbart en massa rosor från mig!! :-)