torsdag 2 augusti 2007

Jag har blivit "taggad"

Detta är en liten bemärkelse som går runt i scrappbloggar som jag vet iaf och ges till nån man känner sig inspirerad av som är värd en utmärkelse :-D Jag blev taggad av Bitte, Tack ska du har! Det värmer ska du veta! Meningen är att man ska skicka vidare till ett visst antal men då dom jag söker inspiration hos mest redan blivit "taggade" så låter jag det vara. Men kan kan väl säga att det är alla i min länklista till andra bloggare i raden till höger (och några där till!)


Jag har vart så fruktansvärt trött i en vecka nu. Förstår inte riktigt vad det är, fastän jag sover när hampus sover om dagarna så är jag ändå helt slut. Nu ska vi åka till Nyköping i helgen och jag bara hoppas att jag orkar med en hel helg *håller tummarna*. Nej nu ska trötta jag gå och lägga mig!

Tack för titten!

Inga kommentarer: