onsdag 8 augusti 2007

Dags för lite uppdatering

Helgen har gått och jag lyckades hålla mig vid liv. Har vart i Nyköping på karneval, i Mantorp på Bilracing (faktiskt riktigt kul trots att jag är noll intresserad av bilar), kört polacker i automatbil (läskigt! Inte polackerna utan bilen dock!), vart vid havet och sett min käre sambo försöka åka vattenskidor. Haha säger jag bara, det var en riktigt rolig syn! Det gick inte för han hur han än försökte. Christer är ju väldigt tävlingsinriktad så det gjorde ju inte saken bättre att efter honom kom två 10-12åriga pojkar och skulle oxå försöka för första gången. Dom lyckades på fösta försöket *fniss* Det var en riktigt skön helg men välfyllt schema! Och jag vart så stolt över lilla H, på fredagen när vi kom ner så vart det mat och lite förfest direkt. Vi la H för att sova en liten stund så han skulle orka vara med ner på stan sen men han somnade för natten, det är precis som att han skulle ha skalmans ät och sov-klocka! Christer försökte väcka honom när det började närma sig att vi skulle åka ner, men han vaknade inte till riktigt. Han vaknade bara tillräckligt för att vi skulle kunna byta blöja, sätta på pyamasen (för att det skulle gå smidigare att lägga honom när vi kom hem) och dicka lite välling sen sov han igen. Han sov hela kvällen i vagnen med peltor på trots konsert, öltält och karuseller. Sov hela vägen hem trots lyft från barnvagn till bil, ur bil upp för trappan, av med jackan och ner i säng. Sen sov han gott till halv sju :-D SÅååå duktig!

Sitter här ensam just nu. H är hos farmor sin för det knäppte till i ryggen på mig igår och visst känns det väl lite bättre men inte tillräckligt för att jag ska kunna leka med honom så han har det roligare hos farmor! Dessutom hade granntjejen hos svärmor bokat upp hela dagen så hon skulle kunna vara med å leka med H (jag skulle ha jobbat egentligen så han skulle vart där från början). Så sött, tjejen är väl runt 10-12 år och är helt såld på H. Älskar att komma å leka med honom :-D

Nu till en ny Lo. Den är gjord till Vixxxans Scrapbooking efter en skiss av Zarah. Rätt nöjd men den har nog ingen chans mot dom övriga bidragen.. men det är kul att vara med endå :-D Vi har fått en ny kamera nu oxå. Vi lämnade ju in den förra för den var helt knäpp, den gick inte att laga så vi fick en annan ny. Verkar riktigt bra!


Tack för titten!

5 kommentarer:

Claudia79 sa...

Jättejättefin LO!!

Unknown sa...

Superfin! Gillar kombinationen knappar-blommor, så snyggt!

Anonym sa...

Sååå fin! Älskar färgkombinationerna, och så har du ju använt mina favvo-dekkisar blommor och knappar :-D

Örnen sa...

Vilken fin LO! Det jag kan risa, är att de gröna bokstäverna syns lite dåligt.

Claudia79 sa...

ååå mindes inte att det var du som gjort denna underbara...såg den på Vixxans;-) Dessutom insåg jag då att jag scrappade min LO för glatta livet - utan en tanke(!) på att det skulle vara sommartema haha....well, well det gör inte så mycket, men din har nog en klar vinstchans!.-D