onsdag 29 augusti 2007

Förra veckan när "Hemlisar- BOM" drog igång på swe så bad jag pappa scana in lite bilder på mig sen jag var liten. Bilderna vi hittade är sååå underbart söta (hmm, kan man säga så när det är en själv på bilderna?), dom är inte av en tipp topp kvalite men jag tyckr inte det spelar nån roll!




Är dom inte charmiga ändå?

Och sådär över en natt nästan så vart det höst, igår var det typ storm här! Kallt var det oxå, traor det var runt 8-10 grader hela dagen. MEn det gör inget. Jag tycker om hösten. Den brukar vara mer välkommen om det vart en riktig sommar men den är välkommen för min del nu iaf. Hösten då man får krypa ner under en filt med en gigantisk tekopp, på med myshalsdukar och vantar när man går ut, alla miljarder ljus åker fram igen och framför allt.. det börjar bli riktigt behaglig temperatur i sovrumet att sova i! Hösten är bara en stor mysfaktor för min del så Välkommen Höst!

Tack för titten!

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Vilka härliga bilder och dina layouter är så snygga.

Anonym sa...

Verkligen härliga bilder.
Och BoM layouten var jättefin.
Men jag bara älskar "äppeltjuv" Lo´n härliga färger foton jag allt :)
Anna