tisdag 14 augusti 2007

Tjihoo.... det vart en sommardag till iaf! Och den här gången kom jag ihåg att ta med mig kameran när vi var och badade så nu har jag fått några nakenfiskort på grodan :-D Väljer dock att visa en bild där blöjan är på då man aldrig vet vilka äckel som rör sig på internet *ryser av bara tanken* Nu siså här på kvällningen så har jag stått och bakat syltkakor och vaniljdrömmar *mmm* Fyller ju år på måndag så det blir lite fika här på lördag.







Åsså lägger jag in en ny Lo oxå... Ser att jag har beskurit den lite snett men orka göra om ;-)

Tack för titten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sicken sötis! Det är för jävligt, rent ut sagt att man ska behöva vara orolig för de där perversa typerna!

Tack för grattis! Och Grattis i förskott i fall jag glömmer! Kram
Annika

Ewonne sa...

I din blogg hittades mycket inspiration, kommer gärna tillbaka!!!!
Tack för titten :o)