onsdag 5 september 2007

Nice Matters Award


Den här utmärkelsen fick jag av Jo, TACK så mycket!! Det värmer!

"This award is for those bloggers who are nice people; good blog friends and those who inspire good feelings and inspiration. Also for those who are a positive influence on our blogging world. Once you've been awarded please pass it on to 7 others who you feel are deserving of this award."

Många av dom jag söker inspiration hos har redan fått utmärkelsen men några ska jag väl hitta på ;-)
Jag skickar den vidare till:
Cheri- SÅ underbart duktig, denna tjej skulle kunna scrappa utan att se och det skulle nog fortfarande vara lika inspirerande!
Carina- Roliga lekfulla lo:er som inspirerar från topp till tå!
Willea- Såå mycket fint!
Fialia- Kan göra så enkelt sååå snyggt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så otroligt mycket för den fina utnämningen, jag blev jätte jätte glad!!! kram

Jag... sa...

men aaaw! Vad GULLG du är!! TAck så mycket!! Nu blev jag glad! :-D

Unknown sa...

Tackelitack :-) Vad gulligt av dig!