onsdag 24 oktober 2007

...

Hmmm.. måste handla mer bläck till fotoskrivaren.. borde egentligen börja spara lite bilder och skicka iväg på framkallning istället då det är mycket billigare men är man ivrig så är man ;-)

Idag kom Charlotte hem, söta rara Charlotte! Efter 7 (!) månader i Turkiet... ojojoj vad jag har saknat henne. Hon har bara vart hemma nån enstaka gång under dom 7månaderna. Ska träffa henne och Tilda över en fika imorgon. Jag vill höra allt!! Christer jobbar dessutom halvdag så jag kanske kan få ta en fika i lugnan ro. Det är lite svårt att lyssna på nån annan när man har grodan med sig. Han är lixom överallt och ingenstans *hmf*

(C, tänker på dig gumman!! även om jag inte har så mycket att säga till tröst så lyssnar jag!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack vännen, det betyder jättemycket...