onsdag 17 oktober 2007

Fler BoM alster

Jodå.. jag har hängt med lite i BoM-"resan" trots bristen på internet...
Den enda jag saknar nu är väl dem om mina dåliga sidor (tror jag).. måste bara välja vilka av alla jag ska skriva med, hehe! ;-) Den översta är fruktansvärt snett fotad men men så kan det gå...



Har precis tittat på Heros. Jag ÄLSKAR den serien.. tycker Hiro är huuuur tuff som hellst. Man kanske skulle ha skaffat sig en egen liten japan ;-) Tycker att 1 avsnitt i veckan är på tok för lite och den timmen (som dom påstår att det är) går heeelt sjukt fort! MER HEROS ÅT FOLKET!!!!

Nä dax att lägga sig kanske. Måste ju förbereda mig på att denna natt blir lika tråkig som den som var. Hampus har ont överallt just nu.. ögat, 3tänder på G och magen krånglar på honom. Så inatt sov han hos oss, visst är det jättemysigt men han är helt ärligt kass på att sova i samma rum som andra.. tycker att man ska vakna si sådär 10ggr om natten och leka lite *suck* Men det är endå så sött när han sätter sig upp, mitt i mörkret och tystnaden och så hör man "kockahhhh" (allt heter kockahhhh för tillfället) så man kan ju bara skratta åt honom.

Tack för titten och Gonatt!!!

4 kommentarer:

Hanna-B sa...

Kanonsnygga!!

Anonym sa...

Snyggt och kul format :-)

fraise sa...

Jätteläckra LOs! :-)

Claudia79 sa...

Mmmm underbara!!!! Du är verkligen superduktig! *Like a lot* Ha en bra dag!!//Kram F