måndag 15 oktober 2007

Wiiihoo!!

Äntligen har vi internet igen!!! Att det alltid ska vara krångel när vi ska byta leverantörer för allt.. men men nu funkar både internet och hemtelefonen iaf!
har inte så mycket att skriva just nu och inte så mycket tid.. måste städa lite innan jag ska hämta H från dagis... tänkte bara lägga ut några lo:er (fler kommer)...

Den här gjorde jag till Scraputmaningens första tävling. Utmaningen var att ha ett kapat foto...

Till en utmaning på Swe, att använda spets.

Och med den här van jag tävlingen på fl (för några veckor sen)


*bugar och bockar* Tack för mig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina Lo:s, du är ju så duktig.

Lotta sa...

Tokgillar alla tre, du har sån härlig stil på dina LOer. Och jag älskar den stilen:) Får tyvärr aldrig själv till det på det sättet.....vet i katten hur du gör:)

Örnen sa...

Ojojoj!!! "Kärlek..."-Ln är nog den snyggaste jag sätt på länge!!

~Nancy~ sa...

Just can't get enough of your work girlie! WOOWW!!!! All of your pages are so bright and fun!!! XOXO Nancy

Anonym sa...

Ojojojojojojojojoj! Väl värt att vänta på, tjejen! Supersnygga! Du är så bra! Kram
annika

Anonym sa...

Du är så dktig din hagga!!=)

Anonym sa...

Hej! Vad kul att hitta dig bland alla bloggar också. Gillar att snoka lite i vad som händer i allas liv =)

Anna/Augusti_73 sa...

Himla läckra LOs, gillar den översta extra mycket!