fredag 26 oktober 2007

Mitt liv kretsar runt en SportBh??

Var på stan en sväng idag med Bjurs Britta (även kallad Johanna) och Charlotte, skulle kika på lite kläder till utgång imorgon.
Provhytten han hända var det tråkigaste på hela året. Ingenting passade, ingenting satt bra, allt såg bara fettbobba ut! *SUCK* Så jag bestämde mig för att nu är det nog.. nu ska jag f*n inte gå å dra på det nå längre, nu ska jag börja träna! Bjurs Britta går på friskis och även fast jag känner att det kanske inte är min favvo sort av träning så bestämde jag mig för att börja idag och följa med henne på 17.45 passet. Sprang in på Stadium för att köpa en rejäl sportnh då det absolut är nödvändigt för att jag ens ska kunna kika på Friskis och Svettis skylten, racea hem för att slänga i mig en smörgås så jag inte skulle dö under träningen och byta om.
Kläderna flygger åt alla håll för jag var så ivrig att komma igång, på med Nya sportbh:n och där tog lyckan slut... den gick sönder och träningen fick lov att ställas in. *Dubbel suck*

Så jävla typiskt när man äntligen lyckas peppa sig själv att börja på stört, inte vänta tills på måndag för att sedan vänta på bättre tider eller något annat som för tillfället låter bra så ska allt gå i kras p.g.a en ynka liten (haha, ok gigantisk) sportbh...

Inga kommentarer: