tisdag 16 oktober 2007

Före och efter bilder...

Har tagit tummen ur..ja ni vet ;-) Och knäppt lite bilder på hur det ser ut hemma hos oss just nu. Tänk på att det inte är nått rum som är klar så bättre ska det bli!!!!

Hampus rum före.

Hampus rum efter

Vardagsrum före

Vardagsrum efter

Åsså har ju fått en egen scraphörna :-D
Fler bilder kommer vid nått tillfälle då rummen ser representabla (öhh stavas det så?) ut.
Så jäkla kasst väder här idag.. jag har inte orkat göra nånting.. bara degar. Men man får väl ha sånna dagar oxå! Måste ut och köpla längre datasladdar.. just nu står datorn mitt i sovrummet då internetsladden inte räcker längre *hmf*
Ifredags var jag å Christer på Magnus Betner- Ingenting är heligt. Det var hur kul som hellst!! Riktigt trevligt att komma ut bara jag och Christer oxå.. det blir lixom inte så ofta. Efter var vi och käkade lite på Harrys, tog några glas vin och som sånna partydjur vi blivit så var vi ute så länge som till kl 22. *suck* Det får väl bli längre nästa gång (om typ 2år)... :-) :-)

Måste bara få säga att jag börjar få lite små ångest för den här bloggen när jag vet att det faktiskt är folk som läser den.. helt plötsligt måste man ju vara intressant, typ. Haha...
Ha de gött allihopa!

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh vilken najs scraphörna! O härlig färg på väggen i H's rum!