torsdag 28 juni 2007

Allsång på lilltorpet

Har gått första nattintron på jobbet idag. Så nice så, sovit hela natten :-D Vi var på allsång i lilltorpet igår kväll ett gäng ungdommar från stan som har ordnat och det var jätte trevligt! Tragiskt bara att ingen har talat om för en av de två "programledarna" att hon verkligen inte kan sjunga! Å till råga på allt så skulle ju naturligtvis hon sjunga en sololåt oxå.. en sak om hon hade tagit nån trallvänlig visa men hon skulle sjunga Celine Dions "All by myslef", gräsligt! *ryser*

Jag ska strax iväg och kolla på ett hus oxå.. i nedre haraldsbo. Fint och mysigt men en jättestor tomt och utsikt ner till sjön (runn). Tycker jag att det är bra och är fortsatt intresserad så får vi boka en till tid så Christer kan vara men :-D

En lo att visa idag. Den var med i Fl´s utmaning och jag kom tvåa *hurra*



Tack för titten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack för den gulliga kommentaren i min blogg! Jag hittar massor som jag gillar här hos dig. Grattis till placeringen i utmaningen och hoppas det går bra med husplanerna! :)

Anonym sa...

Oj då; om den här blev tvåa hur ser då vinnaren ut??? Jäklar vad jag gillar dina verk!

Unknown sa...

Hej o tack :-)! Jag gillar verkligen dina LO´s också - din Midsommar 2007 var min favvis! Bara så fin!

(Favvis)Maria sa...

Jättefin LO!!!!