onsdag 13 juni 2007

Jippi!!

Är idag publicerad på swe-bloggen :-D Är så glad så!!!

Har Varit på arbetsintervju idag som personlig assistent till en tjej. Såå nervös! Började med att jag kom försent för att vi hade missuppfattat varandra om vart det var jag skulle så jag var tvungen att åka hem och hämta nr till han jag skulle til men när jag försökte ringa så fungerade nr inte så när jag var på väg tillbaka till stan för att leta så ringde han och frågade var jag var*pinsamt*. Men han verkade förstå... Sen när det kom till att beskriva sig possetivt och neggativt så vart jag typ stum, nä inte riktigt men det känndes mest som jag svamlade. Jag har lixom aldrig vart på en intervju förr, har fått jobb via bekanta eller lärare eller så... men men nån ska väl vara den första. Jag får försöka göra ett bättre intryck på fredag då jag ska få träffa tjejen som det rör sig om.

Denna här gjordes idag då det äntligen var lite svalt :-D



Tack för titten




3 kommentarer:

Claudia79 sa...

Superfina bägge 2, men jag gillade verkligen den som blev publicerad på SWE!!!:-)

Anonym sa...

Åhh vad mycket läckert det var härinne!!
Gillade denna Lo som blev publicerad på swe supermycket!! Liftvarning ;-)

Diana sa...

Å den där skydive layouten älskar jag! Tycker så mycket om hur du placerat alla fyrkanter och använt MM foamstamps (tror jag det är?)
Ska spara den i min lift-mapp :)

KRAM