fredag 15 juni 2007

Jag har fått jobb!!! Ska jobba lite smått i sommar som personlig assistent, det ska bli så kul att se nått annat än våran lägenhets väggar för det är det enda det känns som jag ser nu.. har ju vart så pissigt väder i några dagar så jag har inte orkat/velat gå nånstans! Det var rätt så mycket nätter (hur skönt som hellst, sova och få betalt :-) ).

Ojojoj vad jag har vart produktiv i mitt scrappande nu... här kommer 3 till :-D
Dom fösta 2 är ny gammla, dvs att jag gjorde dom för nån månad sen begge 2 men nu idag så fick dom det lilla sista. Men dom är inte visade förr... och shit vad jag fotar snett! Ni får ha överseende med det ;-)




Och den är sista är gjord ikväll. Om man bortser från min kassa handstil på dom fösta 2 så är jag nööööjd med resultaten :-D

Tack för titten

10 kommentarer:

jenn79 sa...

som du vill! Kikar in! och inser att här har jag inte vart förut :-o många tok-snygga Lo´s du gjort tjejjen!!

Och den om 8 mån gillar jag skarpt!!

Anonym sa...

super snygga sidor du gjort och stort grattis till jobbet =)
Kram från mig.

Unknown sa...

Jättefina LO´s! Som vanligt :-)

Anonym sa...

Snygga sidor! Gillar när det är lite luft runt! Och grattis till jobbet!

Anonym sa...

Jättefina LOs! Gillar speciellt snörningen vid fotot på första. Och var kommer dödskallepappret från?? Min son ääälskar döskallar :-D

Anonym sa...

Jättefina LO:s! Och med risk för att vara tjatig (har sagt det till dig innan men säger det igen): tycker det är SÅ fint med tomma ytor - men jag har ju själv svårt att få till det:-D Men jag beundrar er som kan:-)
Och det där döskallepapperet är ju så häftigt!:-)

Anonym sa...

Många superfina LO´s!! Tror inte jag varit inne på din blogg titigare. Kul att kika in!!!

Claudia79 sa...

Oj oj oj Kanonfina hela bunten!!

Anonym sa...

Hej! Tack för kommentaren i min blogg. Jag svarar här på din fråga det är en helt vanlig katong som jag fick med när jag köpte min kamera. /Elin

Jo sa...

DU HAR BLIVIT UTMANAD! TITTA I MIN BLOGG FÖR MER INFORMATION!!