måndag 4 juni 2007

Sommarvärme och inte ett moln. Små ångest för att jag har så
dålig fantasi, kommer inte på nått att göra när det är fint väder. Hur som så har vi njutit hela dagen jag och Hampus. Lekt i gräset med bara ben *mmm*. Jag har äntligen tagit tummen ur arselet och handlat ett nytt dammsugarmunstycke också. Har fått frispel varje gång jag har dammsugit dom senaste månaderna för på vart 5 "drag" har munstycket ramlat av *suck*























Har scrappat om en underbar dag i vårsolen tidigare i år. Allt runtom var tyst, Hampus var jätte fast på att titta på fåglarna på sjön och jag med kameran =) Ganska nöjd men det var en snabbscrapp så riktigt tok nöjd med dom kanske man inte blir...

2 kommentarer:

Erica sa...

Gillar allt på din LO. Så härligt med ett foto taget från den vinkeln! Duktigt snabbscrappat tycker jag :-)

Anonym sa...

Vad duktig du är på att snabbscrappa - jag försöker träna mig på det också:-D Underbart foto på lillgrabben!
Kram