söndag 3 juni 2007

Äntligen sommar!

Sommaren kom till helgen! Falukalaset har passerat med bla rixfm festival som gäster. Var ut en sväng i fredags och hade mycket trevligt! Men det är nästa pinsamt hur litet falukalaset har blivit, förr var det stånd över Hela stan nu var det 5-10 st :-(

























Var på kalas i lördags, lillebror fyllde 17. Tårta *mmm* Fick årets första sommarbilder på Hampus (eller ja inte bara årets första, dom första överhuvudtaget) som jag kännde för att scrappa om idag.

Vart riktigt nöjd faktiskt. Men vi får se imorgon när jag sovit på saken om det fortfarande håller i sig, nöjdheten!

Har gjort 3st andra men 2av dom kan jag inte visa än och den tredje är jag så missnöjd med så jag har inte bestämt äm om jag vill visa den eller inte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Super mysig lo

Malin sa...

Jättefin!!!