fredag 29 juni 2007

PMS häxa!

Jag har insett idag att jag tillhör Pms häxorna. Det är jag inte direkt stolt över men det är tyvärr så det är. Pratade inte ens med sambon igår kväll för jag fick för mig att han aldrig talar om nått för mig (för att han inte sa att han gick å la sig :-/ ) Haha.. jaa, man måste ju kunna skratta åt sig själv iaf :-D Frågan är hur högt han skrattar, förmodligen inte alls. Jag är nog skyldig en ursäkt skulle man kunna säga!

Idag kommer grannarna hem oxå *Vågen* förra torsdagen skulle dom bara handla cigaretter och hälsa på Christine o co och dom har inte kommit hem än. Dom åkte visst till Tildas syster har jag fått höra :-)


Ny lo att visa. Gjorde den till en tävlig på Swe.


Tack för titten

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesöt var den - härliga foton!:-D

Anonym sa...

Kul foton, och jag gillar verkligen vågbanden med blommorna. Kul med mycket rött!

Anonym sa...

Jättefin, vilket snyggt papper med hjärtan på!!

Himla fina foton.

Anonym sa...

Jätte fin och härliga kort. Kram

Anonym sa...

superfin! Underbara foton!
Kramizar

Anonym sa...

Jättefin ny Lo som vanligt!!
Sen tycker jag d e så roligt med grannarna som plötsligt försvann..haha..