torsdag 5 juli 2007

Bara lite strunt...

Måste hitta nån som kan gå i borgen för oss om vi vill ha nå lån eftersom jag inte har en fast inkomst. Det tar emot att behöva be om hjälp men vi ska åka ut till svärfar imorgon och fråga... våran kamera har blivit cp oxå.. hittar inte fokus så det kommer dröja ett tag innan det kommer nå bilder på nya lo:er.
Idag har jag startat med Naturdiet oxå. Nu är jag så trött på alla överflödiga kilon och att bara äta sunt fungerar inte för mig, jag vill se lite resultat på en gång för att få motivation så nu byter jag ut alla måltider till Naturdiet (5ggr/dan) i två veckor för att det ska hända nått med kroppen! Sen efter det så måste man ju naturligtvis äta sunt efter men jag är förhoppningsvis lite mer motiverad :-D
Hittade den här snygga lampan, oxå från koziol. Vill ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna för att svärfar går i borgen för er!!
Sen måste jag ju tillägga att du är OTROLIGT duktig som börjar ordentligt med vikten, sååå duktig!!!:-D