måndag 9 juli 2007

Nu flyter det på

Kommande mycket fattigare men nu mycket gladare! Idag har vi vart och skrivit på papprena till huset *hurra* familjen som säljer hade med sig sin underbart söta dotter så det var nästan lite svårt att konsentrera sig på mäklarens tråkiga prat om papper och summor *fniss*.
Senast den 15/9 får vi tillgång till huset men förmodligen en månad tidigare då familjen börjar flytta den 1/8 och vill bli av med huset så fort som möjligt...
Jag ska bli hus ägare! Det är ju helt ofattbart, sånt har ju bara vuxna människor och jag är fan inte vuxen! Inte nog med det så ska vi skaffa Ica-kort *vuxenpoängen bara rasar över oss*. Villa och volvo, det saknas bara vovve men det blir det ingen :-D

Hoppas hoppas att det är någon som kan ta våran lägenhet tidigare nu så vi slipper slösa så mycket penger på dubbelt boende! Det kommer en tjej ikväll och ska kika lite.

Jag har setat så mycket i telefon idag att det nästan blöder ur öronen, banken, mäklaren, svärfar, mäklaren, besikningsklille, mäklaren, svärfar, mamma, banken, mäklaren.. haha jag och mäklaren har ju nästan blivit bästa vänner under den här proceduren, vi har pratat varenda dag i två veckors tid ju :-D Trevlig kille *lol*

Men det är ju lite tragiskt att vi ska flytta ifrån våra underbara grannar. Löv U! Men å andra sidan så kanske vi äntligen kan börja umgås normalt igen. Nu så täffas man ju varje dag pratar nån minus sedan har man lixom sagt allt som var nytt. Blir bra sen när dom kan komma till oss eller tvärtom och vi faktiskt har nått att prata om :-D

Åhh underabara liv, allt ville gå i min riktning iaf!
Tack för titten!

Inga kommentarer: