söndag 29 juli 2007

Äckliga skog!

Har setat ock kikat lite i nya HM katalogen som det ser ut nu så vill jag beställa kläder för ca 4000:-, jag tror inte Christer går med på det *hmm*. Får börja skära ner lite på listan, men jag vill ju ha allt!!!

Vi var ute i skogen en sväng igår, skulle plocka svamp men hittde inga. Alla som känner mig vet att jag är ingen skogsmänniska! Nu har jag iaf ett långt rivmärke längs hela vänster vaden och typ 120 miljoner myggbett. Nej, jag tycker inte om skogen!! När vi skulle gå tillbaka till bilen så tyckte Christer att jag bara skulle gå till vägen vi såg en birt bort i skogen så skulle han komma och hämta mig och Hampus där, javisst tyckte jag det lät ju bekvämt att jag slapp gå hela vägen tillbaka till bilen. Saken var det att det var så jäkla tätt med träd där att när jag väl kom in i den lilla "dungen" så såg jag inte alls vart jag skulle. Fick lite lätt panik att det skulle hoppa fram en grävling eller en orm och bita mig så jag började småspringa lite. Kvistarna smällde och rev från alla håll, små hål i marken som jag höll på att bryta fötterna i och Hampus satt på armen och asgarva!! Han tyckte det var jätte latjo att vara i skogen till skillnad från mamma... Nej det bästa med den utflykten var kladdkakan hemma hos Nypan efter!


Jag håller mig till min säkra Scrapping tror jag ;-)



Tack för titten!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnygg. Undrar vad det är för bokstäver? Supersnygga.

Unknown sa...

Underbar! Håller för övrigt m dig om skogen ;-)!

Erica sa...

Vilka fina nya! Vi gillar verkligen samma material för jag tror jag har nästan allt du använder. Eller vill ha :-)

Anonym sa...

WOW, jättesnygg ny LO! Bokstäverna var verkligen fina - var har du köpt dem ngnstans?