fredag 27 juli 2007

Harry Potter

Jag, mamma och mina syskon ska gå på Hary Potter ikväll *tjihoo*

Älskar dom filmerna/böckerna!

Hampus har fått en Bobby Car av mormor idag, jätte söt! Men han är nog lite liten för att förstå hur han ska gör med den men snart så :-)

Räknade lite timmar jag gjort på jobbet idag och kom fram till att det har blivit 124 timmar i juli, Wow! Det är ju jätte mycket!



Lägger in en ny lo oxå. Jag är riktigt nöjd med den :-D Och jaaa.. jag är medveten om att Queen o co filtband är med på i stort sett alla Lo:er jag gör nu men jag bara äääällllskar dom!



Tack för titten!

7 kommentarer:

Örnen sa...

Wow, vilken härlig LO!!!!!!!!

Jo sa...

Å vad fin!! *ryyyyser* Kanonfin!

Anonym sa...

ÅH; vad fin - så snyggt med filtbanden ja allt var supernice!

Malin sa...

Härlig!!!

Unknown sa...

Fantastisk LO! Liftvarning tillbaka ;-)! Filtbanden är verkligen läckra, jag har sett dem i nån nätbutik, men inte någon av dem jag brukar handla av tyvärr - var har du köpt dina?

Lotta sa...

Tjofräs, vilken läcker LO. Har själv det där rosa pappret och tycker det är så svårt att få det att passa på nåt sätt. Men nu har jag fått en litet tips.....så en liten liftvarning :)

(Favvis)Maria sa...

Men åh va fin LO! Superfin!