måndag 2 juli 2007

Kanske hus..

Vi har vart och kollat på ett hus som jag är fullkomligt KÄR i! Stor tomt, helrenoverat kök (finns fortfarande garanti på vitvaror), kaklade badrum, nylaggda golv i alla sovrum, frächa tapeter, 2min till badplats, gäststuga, inte allför klar syn från grannarna.. jag kan hålla på i en evighet, det är perfekt! Vi ska till banken imorgon och prata bolån så håll alla tummar ni kan för oss att det går vägen och att huset blir vårt :-D Det var tydligen bara två par till som hade lämnat en svag intresseanmälan (hur det kommer sig försåt jag inte för som sagt, det är perfekt) såå *hoppas hoppas hoppas*

Annars har hela dagen spenderats på vift. Lunchat med Christine och knatat runt på stan osv.

Snart ska jag ner på affärn och hämta ut mitt paket från SA också *hurra*


Inga Lo:er att visa idag men tänker därimot lägga ut mitt absoluta favoritkort (eller, det ligger delad ett med tittut kortet från igår) på Hampus just nu.

Tack för titten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sofie! Vet inte hur jag hittade din blogg men stod och klickade lite här på jobbet... Va stor han har blivit din lilla kille=) Söt också. Hoppas att du får en skön sommar! Kram /Malin

Anonym sa...

Åh, jag håller alla tummar jag har för att ni ska få ert drömhus!
Kram
Annika