söndag 1 juli 2007

Söndag åter igen

Vart tog den här veckan vägen?? Allt har bara rusat förbi..
Idag har vi vart på barnens hus och handlat en gummibåt, christer skulle absolut ha en så det vart väl så då. När vi kom hem så typ deckade Hampus på golvet och han har sovit sen dess. (han sov dessutom i bilen på vägen hem).. måste nog väcka han snart.. han har inte ätit på jättelänge nu.

Fick lite bilder idag av Micke, Christers bror.

Åka traktor!

Hjärt och lungräddning på Ludde.. framors hund

Tittut!

Dessa kommer alldeles säkert scrappas snart.. sååå söta :-D

4 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Den där Ludde verkar vara en tålig och barnvänlig hund! :-) Ligger bara helt cool när någon försöker klättra upp på honom! ;-)
Det understa kortet är ju bara SUPER! Jättesöt!

Tusen tack för alla kommentarer på min sida. *glad* Jag blev så nyfiken på dig och har nu spanat in din blogg. Underbara layouter, du har en jättefin scrapstil! Och så duktig på att få med flera foton - det är jag kass på. Tack för härlig inspiration!

Anonym sa...

Hittade hit via claudia79. Det nedersta fotot är ju helt Underbar!!! Och vilka härliga och inspirerande layouts du gör! =)

Malin sa...

Vilka underbara foton särskilt det nedersta :) Ska bli så kul att få se vad du scrappar av det :)
/ Mammsy

Anonym sa...

Men gud så sött tittut-kortet var! Och Ludde borde få pris, tycker jag! *LOL* Verkar vara väldigt tålig. =))