måndag 16 juli 2007

En het sommar dag!

Har precis kommit hem från vårdcentralen. Hampus har bränt sig på händerna och har nu som två stora boxarvantar på tassarna...
Det ligger en svart plåt utanför balkongdörren (för att skydda mot kanten) som har leget i solen hela dagen. När vi kom hem efter att ha vart och badat så öppnade jag dörren för att släppa in lite luft i våran stekheta lägenhet och tänkte inte på plåten... snabbt var hampus där och det riktigt fräste i händerna på han! Usch vad dålig man känner sig!
Nu har vi tid på Vc ons och fre för omläggning. Vi får väl se om det vill hålla sig i två dagar eller om han lyckas slita av det redan ikväll ;-)

Och usch vad det har gått dåligt med min "diet" i några dagar nu... har inte ens vågat ställa mig på vågen idag då jag är rädd att jag börjar böla om jag ser "fel" vikt! Måste verkligen ordna upp det har NU! Får ju nästan ångest bara av tanken på vågen juh...

Tack för titten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror inte att det är någon fara,
du har ju varit så duktig så himla länge nu!
Och det SYNS VERKLIGEN!!