tisdag 10 juli 2007

Sömnlös natt..

Åhh tankarna har bara snurrat inatt om allt och absolut ingenting!
Chocken från igår har väl inte riktigt lagt sig, jag menar vi har faktiskt köpt hus! (jaaaa jag tjatar men det tycker jag att jag är berättigad till)

Har iaf lånat grannens kamera och fotat några lo:er som har legat och väntat.. tänkte att jag kan väl visa dom lite pö om pö så blir det lite roligare ;-) Vi börjar med en i format 6*12 som är det nya favorit formatet.. har nog bestämt mig för att det blir en bom i det formatet men den här är om min ögonsten (som vanligt).


Å nu kom grannen och knackade på med ett scrap it paket i handen såå nu ska jag inte slösa nå tid att skriva här..
Tack för titten!


6 kommentarer:

Jo sa...

Å vilken fiiiin! Riktigt läcker!!!
Och stort stort grattis till både huset och viktnedgången. Bara massa roligt som händer nu ju... :-)
Kram!

Caroline... sa...

Supergrattis till husköpet!! Härligt med sådant viktras, vilken sporre att fortsätta! Kanonfina LO!
Kramizar

Malin sa...

Grattis till huset :)
Så snyg layout!!!!!! Måste oxå prova det formatet.. NU ;)
*kram*

Marie - Med mina händer... sa...

Grattis till huset! Klart tankarna snurrar - det är ju en stor förändring. Och stora summor det handlar om. Jag tyckte i alla fall att det var läskigt i början.

Och vilken snygg layout! WOW! Det där formatet är spännande!

*sitter och väntar på fler layouter*

Claudia79 sa...

Så Supersnygg LO!!! Stort grattis till huset dessutom!!KRAMEN

Anonym sa...

Jättegrattis till ert hus! Vad underbart att det löste sig! Det nya formatet passar verkligen dig; jättefräckt! Kram
Annika