torsdag 12 juli 2007

svammel efter 2h sömn..

En helt onödig tanke men fruktansvärt irriterande slog mig för ett tag sen, hur funderar egentligen ett barn som inte än lärt sig prata? Jag menar när jag tänker så så använder jag ju orden t.e.x. "Undrar vad jag ska göra nu", men om man inte kan dom orden men undrar det samma hur tänker man det? Om nån vet så säg det gärna! Blir tokig ju mer jag tänker på det!

Var ut och svängde dom lurviga igår. Bortsett från bråk mellan en tjejkompis och hennes kille (vilket det alltid blir) så var det en riktigt lyckad kväll med många skratt och underbart sällskap! Fick reda på att en bekant hade åkt upp på akuten för ca 3mån för hon hade så ont i magen visade sig att hon var i 8:e månaden och hade förvärkar. En månad senare Tada.. en lite flicka var född! Det måste ju verkligen vara den ultimata graviditeten... bara veta om det i en månad :-D Inte så lång väntan det inte. Fast å andra sidan så kan jag inte ens förstå till hälften vilken ångest hon ska ha haft för festande och rökande under de 8 månader hon inte visste...

Lägger upp en till Lo i 6*12 *Mmm underbara format* Rubriken har jag sett hos nån annan och tyckte det var så snittsigt så jag var tvungen att leka härmapa.. undrar om det kan ha vart DianaJ kanske? Jag ville hålla den enkel då jag tycker det känns fejk när man scrappar om Christer och det är för mycket krimskrams. Säger jag nu iaf, sen vet man ju inte om nästa jag gör med honom har hur mycket som hellst. Har ju gjort en om han tidigare men det var mer om kärlek så där är det fullt tillåtet :-D Risa och rosa gärna...

Tack för titten!

6 kommentarer:

Jo sa...

Aaaaah! Snygg!! Du är bra på det där formatet. Blir riktigt sugen på att testa själv...

Lotta sa...

Snygg LO och kul rubrik. Gillar även formatet på den.

Lisbet sa...

Vi sitter i samma .... helläcker. Nu fick jag mer ideér TACK

Marie - Med mina händer... sa...

Bara ros från mig - en hel bukett! :-)

Unknown sa...

Tack för din gulliga kommentar i min blogg :-). Vilken läcker LO du gjort! Häftigt med det formatet!

Erica sa...

WOW, vad läcker den här var!!! Och så himla fyndig rubrik!!!